Telekom România, spune-mi te rog de ce de vreo două luni de zile eu îți plătesc serviciile fără ca tu să mi le oferi?
Ți-am scris de mai multe ori, te-am sunat de mai multe ori, mi-ai promis că se rezolvă.
Telekom, problema mea datează de anul trecut de la prima ninsoare sănătoasă când efectiv a picat stâlpul pe care tot tu l-ai pus pe stradă. A trebuit să-l înlăture oamenii ca să poată să circule mașinile iar cablul probabil s-a furat…
Telekom România, ai de gând să-mi rezolvi problema? Îți plătesc conștiincios printr-un direct debit ca un client cuminte ce sunt.
Telekom România, vrei să fac și eu o plângere la protecția consumatorului? Sunt sigur că ai cu sutele iar la cum ai reușit să-mi rezolvi mie problema, cred că te doare la bască.
Dar a trecut prea mult timp, Telekom rezolvă-mi problema! Mă furi pe față!
Sesizarea mea are numărul 49473554 și nu vreau să mă suni să-ți ceri scuze, vreau să-mi rezolvi problema și vreau ca pe viitor, așa ceva să nu se mai întâmple. Cu nimeni.
Mulțumesc.
Pot sa comentez la fel cum mi s-a comentat si mie cand am avut o problema cu Telekom – “Ce ma, tu esti client Telekom? lolwtf ?!!”
Gata! Problema s-a rezolvat :)
Da, asa s-a rezolvat si la mine, dupa ce i-am luat un pic la cocosel pe twitter…
Telekom, ca si RDS, are oameni angajati in call-center, platiti ca sa isi ceara scuze in numele companiei. Chiar am cutezat sa intreb vreo doi feciorasi din call-center-ul de la RDS, daca compania pentru care lucreaza i-a angajat ca sa isi ceara scuze de nenumarate ori in numele companiei, pentru ca din partea RDS doar asta primeam.
La mine nu și-au cerut scuze, ziceam în articol că nu vreau asta :)
Pur și simplu am fost sunat de un nene la câteva ore după ce am postat articolul. Acest nene s-a ocupat de problemă. L-am întrebat care a fost problema și de ce s-a ajuns aici. Mi-a spus că problema s-a rezolvat în 20 de minute și că nu s-au luat măsuri pentru că sesizarea mea nu a ajuns în sistem ca deranjament.
Mă mir că au ignorat sesizările pentru că în emailurile trimise și telefoanele date, am fost destul de acru.
Deci dacă vreți ca sesizările să fie luate în seamă, la Telekom cel puțin, scrieți articole… poate… poate… :)
Sincer nu mă așteptam ca Telekom să se facă de râs.
Chiar mă bucuram că vin România, dar.. degeaba.
@ Anca: Legat de RDS, eu folosesc serviciile lor de 5 ani de zile (internet, cablu tv, telefonie fixă) și mai nou telefonie mobilă.
A picat internetul de maxim 3 ori, o singură dată s-a întrerupt cablul din cauza unei furtuni groaznice.
Într-adevăr telefonia mobilă e aproape groaznică (pică semnalul des), dar abonamentul nelimitat e cel mai tare de pe piață în raport claritate – preț.
Vorbesc în Germania și Anglia cu orele. Nu mai spun de rețelele naționale.
E bine totusi ca si-au cerut scuze, eu sunt client business, avand contract pe firma, si tot n-am primit macar scuze.. doar promisiuni. Bine, ca nu au fost astfel de probleme majore, ci doar chestii minore pe care le-am taxat cu ticket, ce-i drept, a 2-a zi dupa sesizare au rezolvat.. dar daca nu anuntam, cu siguranta nu-i vedeam sa rezolve.
Telekom o companie dezastru … Fac calcule una alta cu tine la început ca sa te prindă de client … ( nu sare factura de 700 lei va garantez) si primesti factura finala in valoare de 3200lei . Sa va puteți gestiona abonamentul iti trebuie cont la ei dar ți-l fac ei nu tu … De un an astept parola sa pot umbla pe cont