Ca orice român, înainte de acest mare eveniment – Black Friday – am intrat pe siteul eMAG. Pe homepage, mare cât o zi de post, am dat de butonul “ghid black friday”. Am citit acest ghid în care ni se recomandă să ne completăm datele contului cu adrese de livrare și să ne facem conștiincioși wishlisturile, urmând ca atunci când apare oferta să putem comanda cu ușurință și fără să le mai consumăm lor resursele de pe servere răsfoind prin site.
Știind de anul trecut că au fost tot felul de oferte decente, anul ăsta am zis să pornesc cu dreptul așa că, de vreo 2 săptămâni, mi-am tot notat pe o hârtiuță niște produse pe care sper eu să le găsesc prin ofertele de black friday din 2013.
Așadar, cu “ghidul black friday” în cap și lista mea, mă pun să caut pe siteul eMAG produsele notate de mine, dau clickuri prin site, caut diverse review-uri pe siteuri externe, mă hotărăsc asupra unui model și adaug în minunatul wishlist.
Până aici totul bine și frumos. Dar… după vreo oră de căutări eMAG îmi șterge wishlistul și scoate din ofertă multe din produsele pe care le alesesem eu… Aceeași problemă o au și colegii mei, le-au dispărut pagini întregi de produse, de la periuțe de dinți până la televizoare.
Înțeleg de aici că se actualizează oferta. Întrebările sunt, de ce mi-au șters wishlistul și de ce nu se face această actualizare cu site-ul offline?